Šimtmečio tiltas – tiltas per Nemuną, jungiantis Jurbarką su pietiniame upės krante esančiais Kiduliais, Šakių ir Jurbarko savivaldybes. Tai ilgiausias (494 m ilgio, 16 m aukščio) Lietuvoje automobilių tiltas. Projektą parengė Kijivo projektavimo institutas "Sojuzdorprojekt". Rangovas – Rygos tiltų statybos trestas, darbų vykdytojas – inž. Antanas Jankauskas. Pradėtas statyti 1975 m. sausio mėnesį. Tiltas atidarytas eismui 1978 m. lapkričio 3 d., jam suteikta 100 metų garantija. 2018 m. rugpjūčio mėnesį tiltui buvo suteiktas Lietuvos Šimtmečio vardas.<br><br>Statybos darbai prasidėjo 1975 metų sausyje, nuo statybos aikštelės įrengimo. Prie tilto statymo darbavosi didelis būrys darbininkų ne tik iš Lietuvos, bet ir iš Baltarusijos, Ukrainos, Latvijos.Vienu metu statybose dirbo 26 – 29 mechanizatoriai ir apie 20 montuotojų. Tilto statybai einant į pabaigą darbininkų skaičius padidėjo iki 80. Visiems darbams vadovavo 24-tas Latvijos tiltų statybos būrys "Jakapils".<br><br>Patys statybos darbai vyko pakankamai sklandžiai, prieš statant kiekvieną atramą buvo atliekama po 8 gręžinius. Bestatant 9 atramą 24 metrų gylyje buvo rastas durpių sluoksnis, todėl teko kasti dar giliau. Statant tiltą buvo gautas kariškių nurodymas tiltą sutvirtinti armatūromis, kad juo, reikalui esant, galėtų važiuoti tankai ir kitokia karinė technika. Todėl tiltas yra daug tvirtesnės konstrukcijos nei buvo numatyta.<br><br>Darbams buvo naudojama japoniška gręžimo mašina, kuria vienas gręžinys buvo atliktas per 1 – 1,5 paros, kai tuo tarpu naudojant rusišką techniką tokiam pat gręžiniui atlikti, būdavo užtrunkamas visas mėnuo.