Senasis tiltas per Nevėžį Raudondvaryje, kelyje Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda menamas nuo 1914 metų, kai šioje vietoje dar veikė keltas. I – ojo Pasaulinio karo metu vietoje veikiančio kelto pastatytas medinis tiltas, tačiau jis supuvo, ir 1928 m. buvo išardytas. Toje pačioje vietoje 1930-1931 metais ant betoninių atramų pastatytas geležinis tiltas. Tai buvo ilgiausias vieno tarpatramio (vienos angos) tiltas nepriklausomoje Lietuvoje – 106 m. ilgio. Tiltą projektavo ir statė firma Flender A.G. Vokietijoje - Benrath e prie Reino.
1941 m. birželio mėnesį, Antrojo pasaulinio karo veiksmų metu, Raudondvario tiltas susprogdintas ir daugiau neatstatytas. Po karo šalia buvo pastatytas pontoninis, o 1951 m. naujoje vietoje - naujas gelžbetoninis.
Raudondvario tiltas neatsiejamas nuo grįsto akmenimis kelio, kurio fragmentai išlikę dabartinėse Nevėžio ir M. Valančiaus gatvėse. Grindinys datuojamas XIX a. pab. – XX a. pr. Kelias grįstas lygiais akmenimis ėjo nuo tuo metu buvusio kelto (vėliau pastatyto medinio tilto) per Nevėžį iki kapinių ir pro kairįjį kapinių šoną užkildavo į aukštutinę Raudondvario miestelio dalį. Nuo kapinių iki pilies toliau buvęs žvyruotas kelias.